Nowoczesny event w XXI wieku.

Jeszcze dwadzieścia lat temu większości z nas wydawało się, że event polega głównie na braniu udziału w koncercie bądź spotkani u z ważną osobistością. Do0 wszystkiego naturalnie upoważnia nas posiadanie biletu, mamy do dyspozycji catering, spotykamy guru, zamieniamy kilka słów, bądź bierzemy udział w koncercie i jesteśmy szczęśliwi… Tak było kiedyś. Dzisiaj event to nie tylko realne spotkanie, ale także szereg zabiegów dokonywanych w wirtualnej przestrzeni, by jeszcze bardziej zbliżyć się do określonego celu.


Nietrudno dziś zauważyć, że na koncertach wielkich gwiazd w powietrzy świecą już nie zapalniczki, ale smartfony. Nowoczesne rozwiązania technologiczne sprawiły, że niejeden koncert znanej gwiazdy urósł do rangi przedsięwzięcia multimedialnego najwyższej jakości, stanowiącego reklamę dla międzynarodowych sieci korporacji zajmujących się sprzedażą nowoczesnych typów oprogramowania. Istnieją zespoły, które w trakcie swoich koncertów rozdały fanom charakterystyczne opaski ledowe, którymi operować można było przy użyciu radia. Doszło do tego, iż widownia sama zaczęła stanowić jeden wielki ekran multimedialny. Jest to niesamowite zjawisko warte zobaczenia nie tylko dla fanów rozwoju technologicznego.

Już dawno większość z nas zdążyła się już przyzwyczaić do tego, że nowoczesne technologie będą coraz ekspansywniej podbijały szeroko zakrojony rynek eventów. Prawda jest taka, że w równoległym położeniu do naszego świata rzeczywistego działa także świat wirtualny, coraz silniej dominujący nad tradycyjnymi metodami stosowanymi do organizacji spotkań międzyludzkich. Dzięki eventom o charakterze multimedialnym wzrastają zyski dla specjalistów odpowiedzialnych za digitalizację wszelkich wydarzeń, a także kształtuje się dziedzina public relations. Szeroka współpraca między podmiotami tworzącymi blogi pozwala ciągle i nieustannie wpływać na powiększenie skali zasięgu danego zjawiska. Technologia sprawia, że dane wydarzenie w tempie niemal ekspresowym trafia pod wskazany adres typowanej grupy docelowej.

Sekretem sukcesu każdego eventu w XXI wieku, opartego na stosowaniu nowoczesnej technologii jest rzeczowe i profesjonalne dobieranie narzędzi cyfrowych w celu promowania wydarzeń oraz zdobywania dla nich chętnych do wzięcia udziału i poświęcenia własnego czasu oraz pieniędzy na dany cel. Najszybciej event zorganizować można przy użyciu najpopularniejszych platform dostępnych w Internecie. Na czoło oczywiście wysuwają się takie strony, jak YouTube, Facebook, Instagram, Badoo i wiele innych. Aktywność blogerów przynosi także wiele korzyści. Na podstawie ich internetowych działań można stwierdzić, że sieć to tak naprawdę mechanizm opierający się w dużym stopniu na klasycznym działaniu ‘poczty pantoflowej”. Jeden użytkownik przekazuje informację drugiemu i w ten sposób rodzi się zbiorowy komunikat, którego wynikiem jest zebranie w jedną społeczność określonych grup ludzi w celu stworzenia ważnego spotkania, zwanego popularnie eventem.

Przyszłość zdecydowanie należy do zdigitalizowanych form eventów. Jest to zwłaszcza szerokie udogodnienie dla wszystkich, którzy nie zawsze mogą osobiście brać udział w spotkaniach nierzadko odbywających się na drugim końcu świata. Zawsze lepiej być obecnym wirtualnie, niż nie być obecnym wcale.

 

 

Zobacz również

Kontakt

Tel: 888-123-459

E-mail: kontakt@radiofabryka.pl

Organizujesz eventy marketingowe lub imprezy firmowe?

Sprawdź porady i wskazówki od doświadczonych event managerów!

Codziennie dawka nowych informacji.

Polecamy:

http://neter.net.pl/

zegarki drewniane Woodlans